Izbirni predmet VEO

Osnovni vbodi in tehnika vezenja (VEO) je enoletni izbirni predmet, ki si ga lahko učenec izbere v 7., 8. ali pa 9. r. Pri tem predmetu se bodo učenci učili predvsem praktičnega dela (vezenje – šivanje), ki jim bo v veselje in sprostitev. Spoznali bodo, kako okrašujemo oblačila in druge tekstilne izdelke. Izdelali bodo prtiček z osnovnimi vbodi vezenja, lahko tudi vezene vizitke… Razvijali bodo predvsem natančnost (ki je pri ročnih delih zelo pomembna), ustvarjalnost in domišljijo ter čut za estetiko.

Vezenine so okrasni tekstilni izdelki in so del kulturne dediščine. Znanje vezenja je za današnji čas zelo uporabno. Omogoča tudi poznejšo samozaposlitev.

Potrebščine: blago za vezenje, osnovni pribor za šivanje, prejice različnih barv, beležka, učbenik (ni obvezen) in osnovni pisalni pribor.

7.3 out of 10
Stability
9/10
Ease of Use
4/10
Look & Feel
9/10
Price
7/10

Pros

Easy to use

Good price

Sturdy build and ergonomics

Cons

Incompatible with old versions

Hard to assemble

Bad color combination

3 thoughts on “Izbirni predmet VEO

  1. Matejka
    5. 4. 2022 at 7:15

    Komentar podajam v sklopu izobraževanja MOOC IŠSV:
    Zelo pohvalno, da se take vsebine vključuje v V-I program in se učence navdušuje nad ročnimi deli, ki prehitro tonejo v pozabo. Kulturno dediščino je potrebno ohranjati in prenašati na mladino. Generacije, ki jih vzgajamo, so tiste, ki bodo varovale našo dediščino tudi v prihodnje.
    Izdelki na slikah so resnično lični in kot ste zapisali, so možnost za bodočo samozaposlitev. Vezene voščilnice ter čestitke so res dragoceno darilo.

  2. Tjaša Skupek
    5. 4. 2022 at 10:34

    Super izbirni predmet, ki učencem omogoča razvijanje finomotoričnih spretnosti, katerih nekateri dandanes (žal) skoraj ne uporabljajo več. Pohvalno!

  3. Petra Kukman
    5. 4. 2022 at 13:58

    Bravo za idejo. Se mi zdi, da tega v šoli primanjkuje. Glede na to, da so učenci čedalje bolj nemirni, je to super aktivnost za pomirjanje in koncentracijo. Se mi zdi, da učitelji prevečkrat dajemo učencem naloge, da se utrudijo (npr. športne aktivnosti) in se sploh ne spomnimo na aktivnosti kjer pa morajo biti 100% skoncentirani na delo. Kar se mi zdi, da je to za njih še težje.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja