ANGLEŠKE POČITNICE NA OŠ SOSTRO

Učenje angleščine lahko poteka tudi preko zabavnega druženja, zato smo se na OŠ Sostro odločili, da v tednu pred koncem poletnih počitnic za učence od 1. do 3. razreda organiziramo petdnevne angleške počitnice. Tako smo z učenci že drugo leto zapored osvežili znanje angleškega jezika in pestro preživeli prosti čas. Obkroženi s prijatelji smo se hkrati zabavali in učili. Pri načrtovanju počitnic smo stremeli k oblikovanju sporazumevalnih dejavnosti, ki so učencem omogočale aktivno sodelovanje. Osrednjo vlogo pri usvajanju angleškega jezika pa sta imela gibanje in glasba, ki omogočata lažje sporazumevanje, vplivata na boljše pomnjenje besedišče in jezikovnih struktur ter oblikujeta sproščeno vzdušje. Stremeli smo k oblikovanju pozitivnega odnosa do tujega jezika ter motiviranosti za učenje angleščine.

Prepevali smo pesmi, ki smo jih podkrepili z gibanjem, plesom in slikovnim materialom. Učili smo se o oblačilih, barvah (igre spomin, rime) ter imeli svojo modno revijo. Ogledali smo si tudi nekaj videoposnetkov in reševali delovne liste. Sproščali smo se na igrišču, kjer smo se razmigali, zabavali z vodnimi igrami. Zunaj smo izvedli tudi lov na zaklad.

Učenci so med tednom angleščine zelo uživali. Všeč so jim bili druženje s prijatelji in zanimive aktivnosti, ki jih je sicer tekom šolskega leta težko izvesti, saj zahtevajo več časa kot ga nudi posamezna šolska ura. Tudi starši so bili z izvedbo angleških počitnic zadovoljni, saj so učenci aktivno preživeli zadnji teden svojih poletnih počitnic in na zabaven način obnovili svoje znanje angleškega jezika ter se naučili veliko novega.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja