2. delavnica – 1. del
Učenci so se tokrat v računalniški učilnici srečali s programiranjem v portalu code.org, kjer so spoznali nekaj temeljnih konceptov kodiranja in algoritmov. Skozi to izkušnjo so ne le spoznavali tehnične vidike programiranja, temveč so razvijali tudi svojo logično razmišljanje in kreativno reševanje problemov.
2. delavnica – 2. del
Učenci 3. razreda, ki sodelujejo pri projektu B-RIN, so v petek, 29. 3. 2024 in v petek, 5. 4. 2024, sodelovali na izjemno zanimivi delavnici, kjer so pod vodstvom zunanje izvajalke Alenke Malej in učiteljic mentoric Eneje Čosić Čuline, Tjaše Kuzelj, Mojce Pristov in Samante Vižintin z uporabo robotov raziskovali stavbe domačega kraja. V sklopu projekta so učenci aktivno uporabljali robote, pri čemer so ne le razvijali svoje digitalne veščine, temveč tudi raziskovali in spoznavali pomembne stavbe v domačem kraju – Izoli.
S pomočjo programiranja in razumevanja algoritmov so roboti postali orodje za raziskovanje, s katerim so učenci lahko preučevali različne pomembne stavbe v Izoli in njihovo zgodovino.
Ta pristop k učenju je omogočal učencem, da so se poglobili v svoje lokalno okolje na način, ki je zanje bolj zanimiv. Poleg tega pa je ta pristop omogočil tudi povezavo med digitalnim svetom in fizičnim okoljem. Učenci so lahko svoje znanje o algoritmih in programiranju prenesli v prakso, kar jim je omogočilo boljše razumevanje delovanja robotov in njihovo uporabo s ciljem spoznavanja svojega domačega kraja.
Sodelovanje na delavnici z Alenko Malej in učiteljicami mentoricami je tako učencem omogočilo raziskovanje in spoznavanje domačega kraja na povsem nov način. Hkrati pa so učenci razvijali tudi ključne digitalne veščine, ki jim bodo koristile v prihodnosti.
Projekt B-RIN sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje ter Evropska unija – NextGenerationEU. Projekt se izvaja skladno z Načrtom za okrevanje in odpornost v okviru razvojnega področja Pametna, trajnostna in vključujoča rast, komponente: Krepitev kompetenc, zlasti digitalnih in tistih, ki jihzahtevajo novi poklici in zeleni prehod (C3 K5) za ukrep investicije E: Celovita transformacija (trajnost in odpornost) zelenega in digitalnega izobraževanja. #BRIN
#NextGenerationEU #MVI #UP
Komentarji