Izvedba projekta B-RIN, 4. delavnica

Učenci so se v 4. delavnici razdelili v 2 skupini, ki so istočasno opravljali svoje naloge. Skupini so se po določenem času zamenjali.

Uvodni del za obe skupini

Poskoki v obroče v ritmu glasbe: Učenci posameznega oddelka se postavijo na nasprotno stran obročev. Prvi učenec na vsaki strani dvakrat po ritmu skoči z vsako nogo v prva dva obroča, nato sonožno poskoči v sosednja obroča in še enkrat tako, da pride v zadnji desni obroč. Nato na enak način poskakuje v pravotna polja. Sledi poskok v polja naprej in ponovi niz gibanja. Razvidno na posnetku: https://www.youtube.com/watch?v=qLZkXVF0H6s

Prva skupina – programiranje z Wedo robotki:

  • Učence razdelimo v 5 skupine po cca. 3 učence. S sestavo blokov v platformi wedo.org ugotavljajo koliko moči in časa morajo (na tablicah) oblikovati algoritem blokov, da se robotek premakne za eno polje v mreži naprej. Z različnimi kombinacijami moči in časa gibanja lahko pridejo do enake dolžine premika za eno polje na mreži naprej. Za spremembo smeri ga ročno ga obrnejo levo ali desno.
  • Učenci dobijo komplet ugank (priloga 2) , iz katerih lahko ugotovijo, katera znamenitost Izole je na posamezni kartici predstavljena. Vsi imajo isto izhodišče, iz katerega usmerjajo robotka z ukazi (uporabiti morajo zanke) do ustrezne znamenitosti. Učenci v sestavijo bloke za izvedbo algoritmov z uporabo zanke na platformi wedo 2.0 tako, da robotka premikajo do določenega cilja. Za vsako pravilno ugotovljeno in pravilno opravljeno pot do slike znamenitosti Izole (priloga 1), ki jo »robotek obišče«, skupina dobi žetonček. Skupine tekmujejo, katera bo uspela nabrati več žetončkov.
  • Prvi član skupine določi ugotovljeno znamenitost. Drugi član skupine sprogramira robotek do željene znamenitosti. Tretji član obrača robotka, ko je potrebno. Pri novi uganki vloge zamenjajo.

Druga skupina – platforma code.org  – računalniška učilnica

  • Učenci odprejo stran code.org  https://code.org/ , opravijo prijavo (v desno polje vpišejo 6 mestno kodo, ki so jo dobili od učiteljice). Tam imajo pripravljeno povezavo na Tečaj 2, poiščejo lekcijo 6 (Labirint – Zanke) in opravijo vseh 14 nalog. Prva naloga za ogrevanje zahteva postavljanje blokov brez uporabe zanke.
  • Naloge od 2. dalje so vezane na uporabo zank. Cilj nalog je, da učenci najdejo rešitev s čim manj uporabljenimi bloki oziroma naloga sama določa, koliko blokov lahko uporabijo.
  • Bolj vešči učenci se bodo pri tej vaji srečali tudi z vgnezdenimi zankami (zanka v zanki).

Projekt B-RIN sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje ter Evropska unija – NextGenerationEU. Projekt se izvaja skladno z Načrtom za okrevanje in odpornost v okviru razvojnega področja Pametna, trajnostna in vključujoča rast, komponente: Krepitev kompetenc, zlasti digitalnih in tistih, ki jihzahtevajo novi poklici in zeleni prehod (C3 K5) za ukrep investicije E: Celovita transformacija (trajnost in odpornost) zelenega in digitalnega izobraževanja. #BRIN 

#NextGenerationEU #MVI #UP