Delavnica o poučevanju algoritmov in kodiranja za učence 6. in 7. razreda – Digitalni detektivi: Skrivnosti algoritmov
V torek, 17. decembra 2024, so učitelji projektnega tima izvedli delavnico za učence 6. in 7. razreda, ki sodelujejo v projektu MARiNKA. Namen delavnice je bil učencem predstaviti koncepte algoritmov in kodiranja skozi zanimive in interaktivne dejavnosti.
Delavnica se je začela z motivacijsko igro z naslovom “Pozabljivi robotek Roni”, kjer so učenci pomagali robotku slediti navodilom. Ta dejavnost je poudarila pomen natančnih in logičnih navodil.
Po igri so učenci sodelovali v risalni vaji, da bi razumeli, kako delujejo algoritmi. Delali so v parih, kjer so dajali in sledili risalnim navodilom za reprodukcijo slik, kar je poudarilo potrebo po jasni in natančni komunikaciji.
Delavnica je vključevala tudi segment o razvrstilnih algoritmih, kjer so se učenci skozi praktične dejavnosti učili o algoritmih mehurčkov in izbire. Primerjali so učinkovitost različnih metod razvrščanja in razpravljali o tem, kako lahko algoritme optimiziramo.
V zadnjem delu delavnice so učenci raziskovali diagrame poteka in kodiranje. Ustvarjali so diagrame poteka za vizualizacijo procesov in se učili o Huffmanovem kodiranju, metodi za stiskanje podatkov. Ta vaja jim je pomagala razumeti, kako računalniki kodirajo in dekodirajo informacije.
Učenci so z veseljem sodelovali v vseh dejavnostih in izrazili, da so jim bile aktivnosti zelo všeč. Navdušeni so bili nad praktičnim pristopom in možnostjo, da se učijo skozi igro in interaktivne naloge.
Delavnica je bila zelo uspešna, saj je učencem zagotovila osnovno razumevanje algoritmov in kodiranja. Interaktivni pristop je zagotovil, da so bili koncepti dostopni in zabavni za mlade učence.
Projekt B-RIN sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje ter Evropska unija – NextGenerationEU. Projekt se izvaja skladno z Načrtom za okrevanje in odpornost v okviru razvojnega področja Pametna, trajnostna in vključujoča rast, komponente: Krepitev kompetenc, zlasti digitalnih in tistih, ki jihzahtevajo novi poklici in zeleni prehod (C3 K5) za ukrep investicije E: Celovita transformacija (trajnost in odpornost) zelenega in digitalnega izobraževanja. #BRIN
#NextGenerationEU #MVI #UP